onsdag 8 juli 2009

Nu var det visst min vecka att blogga lite..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Just nu jobbar jag mest eller åker longboard inte något speciellt som händer liksom..
Mina föräldrar ar semester vilket innebär att dom bor på landet och jag hemma. Ganska skönt man får göra som man vill liksom.
Men igår tog maten slut och jag var tvungen att ta mej till en affär. Jag handlade de nödvändigaste så jag inte dör. När jag kom till det där kalla rummet där mjölk och sånt finns gick jag fram till de laktosfria grejorna tog en mjölk och gick vidare. Råkade pasera den vanliga mjölken och insåg då att bara för att jag är laktosintolerant måste jag betala dubbelt så mycket för mjölken. visserligen är det säkert en dubbel process att göra laktosfrimjölk men de är inte så att jag får högre lön bara för att jag inte tål mjölk så jag har råd att köpa en som är dubbelt så dyr. Så fort chefen kommit tillbaka från sin soliga semester ska jag lätt be om löneförhöjning så jag har råd att köpa mjölk resten av sommaren också!

Kram från lill fehler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar