onsdag 31 mars 2010

Återhämtning

Efter en fullspäckad helg med världens bästa förbund så krävs det ett par dagars återhämtning. Inte för att det är jobbigt att sitta på våra möten utan mest för att alla idéer måste hinna falla på plats och tänkas vidare på. Den där c-uppsatsen som jag skulle jobba på igår har inte skrivit sig själv (även om jag sa det till den) men alla idéer från mötet börjar ta form.
Helgens möte var verkligen ett av de mer intensiva (det kan iaf jag säga eftersom jag inte har varit på ett möte sedan förra våren/sommaren). Diskussioner hit och dit och internskämt som jag inte alls hänger med i. Många gånger fick jag skämt och händelser förklarade för mig, men jag antar att det är roligare om man är där när det händer.

Annars så passade vi även på att tacka av för vikarierande GS, Madde P, med restaurang och bowling, vissa tog det allvarligare än andra, själv så anser jaga tt någon måste vara sämst och jag tog gladeligen på mig den rollen (och hur Emmie som inte ens spelade verkade få mer poäng än mig är fortfarande en gåta).

Madde P, Fredrik, Emmie, Sofia, Ida, David (hans händer sticker fram bakom Joanna), Joanna


Att få en bild på hela styrelsen är i princip omöjligt. Nu saknades både Anna och Nina men det var svårt nog att få alla att titta mot kameran samtidigt och inte göra fula miner. men men...

Madde P och Joanna tajmar sina strikes.


Så här kul har UAs förbundsstyrelse när de bowlar.

//Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar