onsdag 2 november 2011

Konferenser

Nu är det bara en vecka och en dag kvar tills Unga Allergikers ledarskapskonferens drar igång, tätt följd av lokalföreningskonferensen. Jag ser verkligen fram emot dem. Det är så roligt att lyssna på föreläsare, träffa andra likasinnade och få mat och fika serverat. Det enda jag som deltagare behöver göra är att delta och ha det bra - snacka om lyx.

Under konferensen hoppas jag få lära mig om vad jag kan utveckla i mitt ledarskap och få tips och idéer på vad de andra konferensdeltagarna tänker kring ämnet. Det ska även bli kul att träffa de lokalföreningar som kommer, särskilt de nystartade.

Det ska bli trevligt att träffa er som kommer på någon av konferenserna, vare sig du är en gammal UA-räv eller om det är din första aktivitet hos förbundet. Och till dig som inte planerar att komma men som läser det här inlägget - jag hoppas att vi ses på någon annan UA-aktivitet!

Mvh Nina

3 kommentarer:

  1. Det är roligt att följa er blogg! Ska bli spännande att läsa om hur det gick på ledarskapskonferens och lokalföreningskonferens.

    SvaraRadera
  2. Haha ohh Ninjo!
    "Det enda jag som deltagare behöver göra är att delta och ha det bra - snacka om lyx." alltså jag tror det var jag som sa nåt sånt om lägerledaråterträffen först, försök inte sno mina åsikter ;) haha

    SvaraRadera
  3. Sophie, vad kul att du följer vår blogg :) Räkna med att det kommer ett inlägg om konferenserna!

    Erika, lite måste jag ju få härmas ;) Jag tror det är en känsla vi delar på det där med anordnade aktiviteter, haha

    SvaraRadera