onsdag 23 september 2009

12 veckor senare

Fyra sköna semesterveckor med mycket sol och ny energi men som ändå försvann i ett nafs. Och som det är på de flesta mindre arbetsplatser så ligger de mesta arbetsuppgifterna orörda när man kommer tillbaka. Med andra ord en del att ta tag i. De första dagarna så var jag lite långsammare men det var förvånansvärt hur fort jag kom upp i tempo.

Det mesta var sig likt men en del extra betalningar som hade med lägret att göra hade kommit till. Ett läger som vi denna gång har kunnat läsa och följa på vår webb såsom dagboksanteckningar och bildgalleri. Det uppskattade jag mycket när jag kom tillbaka, just det här att få en inblick och känsla över hur lägret hade varit.

Anstormningen av nya medlemmar har lugnat ner sej men snart skall vi lägga vårt krut på ett nytt medlemsregister i samarbete med Astma och Allergiförbundet. Troligtvis kommer det att vara lite struligt i början men jag ser verkligen fram emot att ha ett mer komplett register.

Gällande det här att försöka göra något nytt, helst varje dag, på fredag skall jag börja en keramikkurs. Det ser jag fram emot.

See you!/Pia













Sommarfriden ute i Riddartorp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar