torsdag 22 april 2010

Inspiration

Först vill jag tacka alla deltagare, politiska ungdomsföreningar, funkisförbund och arrangörer för en fantastisk helg. Det har tagit mig nästan tre dagar att få ordning på alla tankar och idéer. När jag kom upp till Umeå i tisdags hällde jag kaffe i väskan o the på datorn och glodde sedan på mina dumheter. Nej hjärnan var inte på topp i tisdags men det är bättre nu. Idéerna och alla intryck har fått sjunka in. Härliga diskussioner och trevliga workshops har i alla fall fått mig att vilja jobba ännu hårdare än tidigare med UA.
Är inte det härligt? Att vara helt slut efter en sådan här helg men ändå känna inspirationen flöda?
Ninas och min workshop om reseprojektet kändes oerhört givande och det känns som om vi faktiskt kan få igång det där projektet nu. Skulle inte det vara skönt? Fyra år efter att diskussionerna började så känns det som om det inte är ett omöjligt projekt längre, så tack alla deltagare för era idéer och tankar.

Och ni har väl inte glömt att det "snart" är dags för Riksöverläggning? Läs mer på UAs hemsida och glöm inte att anmäla er och få chansen att påverka hur vi ska driva förbundet i de kommande två åren.

/Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar