torsdag 3 mars 2011

Fotboll...

Nu har man väl kommit igång igen efter sportlovet och allt.
För mig så var mitt sportlov lika med ett kärt återseende av en gammal sport. Fotboll. När jag var åtta år höll jag på med fotboll. Men av någon anledning så slutade jag. Vet inte riktigt varför. Men i alla fall så gick jag på fotbollskola under sportlovet. Det var precis som att ha träffat en gammal vän igen. Shit vad roligt det var. Och jag blev förvånad över min förmåga. Jag tänkte "fotboll 6 år sedan kommer säkert inte ihåg någonting" men nä så var det tydligen inte. Så nu nästa vecka ska jag börja i Lund i ett fotbollslag. Som jag längtar.
Fast just nu har jag annat att se fram emot. Imorgon åker jag upp till Stockholm igen för ett roligt styrelsemöte :D

/Sofia O.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar