fredag 24 september 2010

Nordiskt samarbete

Lite senare ikväll så åker jag och Sofie till Oslo för att vara med på en nätverksträff förr ett nätverk för funktionsnedsatta i Norden. Oerhört spännande!

Jag är så där spänd och nervös inför att åka i väg. Tänk om alla andra redan känner varandra och är värsta bundisarna? Tänk om alla tycker jag har knäppa åsikter?
Fast jag vet att jag har Sofie vid min sida och de andra svenska ungdomsförbunden som jag träffat tidigare.
Mina åsikter kanske kommer låta knäppa men det är väl kanske det som kan få ett samarbete att gå framåt?

Jag borde inte vara nervös för det här, eller?
En del av nervositeten kommer också från en press jag delvis lagt på mig själv men som jag känner kommer lite från medlemmarna också. Det här är något som inte bara ska bli en massa prat utan det här ska bli ett nätverk/samarbete som alla ungdomsorganisationer ska tjäna på och utvecklas av.

Ohh..! Men spännande det kommer det bli. Jag har slipat på engelskan och hoppas att det är underförstått att vi ska använda engelska. (Danska är inte direkt en av mina dolda talanger)

♥ Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar