torsdag 27 januari 2011

Från ett engagemang till ett annat.

Förra fredagen åkte jag och två av mina närmsta vänner upp till Vemdalsskalet för ett par dagars skidåkning och mysiga kvällar med timtals prat. Och det var en helt underbar resa!

I fem hela dagar har jag fått åka skidor, skratta i liften och somna framför tv'n. Jag har träffat människor jag aldrig skulle ha träffat annars. Jag har tävlat (och kanske vunnit, ingen vet resultaten). Jag har känt mig som världens lyckligaste människa som fått ägna en hel vecka åt något jag verkligen älskar (åka skidor!).

Men det är inte bara denna underbara vecka som gör mig till en lycklig människa, nej idag får jag träffa delar av den underbara styrelse jag jobbar med, o resten kommer imorgon! Det är dags för årets första styrelsemöte. Jag har knappt återhämtat mig efter en veckas skidåkning när det är dags för mitt nästa engagemang.

Snälla nyp mig, allt det här kan inte hända på en vecka!?

/Erika S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar