torsdag 13 januari 2011

Jul, Snö och London

Hej allihopa!

Idag började min vardag på allvar efter julledighet och allt. Visst har jag jobbat hit och dit under de senaste veckorna, men idag känns det ändå som om mitt arbetsår 2011 börjar.

Julen gick fort men var härlig med all snö och pulkaåkning. Hoppas alla fina UA-medlemmar också fått en härlig (och allergifri) jul.

Igår kom jag hem från London efter tre dagar. Oj, jag hade verkligen glömt vilken intensiv stad det är. Det är bilar, stressade människor och polisbilar överallt, hela tiden! Men det var oerhört kul att få vara där och slippa kylan ett tag. Och att få öva upp engelskan som så fort rostar till sig.

Hemska Ryan Air som vi åkte med känns som om de kommer från stenåldern i sitt tänk, och säljer ju fortfarande jordnötter på planet. På vägen hem ropade de faktiskt ut att ingen fick öppna dem eftersom det fanns en allergisk person på planet. Det var värst, tänk att de kunde sträcka sig så långt att hjälpa en allergiker överleva sin flight ;-)

Vi hörs snart igen!

Madde
Generalsekreterare Unga Allergiker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar