torsdag 30 juni 2011

Finaste ideellt engagerade!

Nu börjar äntligen semestern närma sig. Åh, vad skönt tänker jag. Vintern och våren har sannerligen bjudit på en av de mest intensiva arbetsperioderna under mina snart åtta år på Unga Allergiker och jag behöver verkligen distans till jobbet. Men det har som vanligt varit superroligt också. Unga Allergiker bubblar verkligen av aktivitet just nu! Dessutom upplever jag nu en av de största insatserna av er som engagerar sig ideellt i Unga Allergiker. Våra lokalföreningar, vår styrelse och våra arbetsgrupper är helt fantastiska. Engagemanget brinner verkligen, och det gör mig så glad i hjärtat. Att jobba med unga ger mig så oerhört mycket, ni är så kloka, så intelligenta, så drivna, så fina och underbara. Skulle aldrig klara mig utan er. Just nu vill jag tacka hela styrelsen extra mycket för att ni är så fantastiska och ännu lite mer extratack till de människor som just nu förgyller mitt arbetsliv så mycket:
Tack Erika, Joanna, David och Nina. Utan er vore UA något helt annat.
(Hoppas jag inte glömde någon.)
MOT AAAALMEDALEN!

Madeleine
Generalsekreterare
Riksförbundet Unga Allergiker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar