lördag 10 augusti 2013

Nu är det över!

Lägret är nu över & igår åkte alla deltagarna hem, idag är det Lägerledarnas tur att ta sig hemåt, jag (Jennie) sitter nu på tåget hem.
I torsdags (som var den sista hela dagen) hade vi lite utomhuslekar, egen tid & städning av lägergården. På kvällen hade vi sång med gitarr, trevligt trevligt! Igår innan tåget tog hem de underbara deltagarna fick de städa sina rum. Alla lyckades få underkänt på handfatet & spegeln men efter en tillsägning från mig fick alla toppbetyg! Det blev väldigt tomt på lägergården när alls deltagarna hade åkt hem.
Jag har haft riktigt roligt & jag tycket att det har varit ett bra gäng som har varit med. Det har varit roligt roligt att få vara Lägerchef, det här tar jag med mig i mitt fortsatta liv. En rolig erfarenhet & jag tycket alla de flesta har varit positiva.
Efter 2 veckor på lägergården (för oss ledare), var det lite sorligt att åka hem. Men samtidigt skönt.

Tack alla deltagare för dessa dagar, ni är ju underbara! Hoppas vi ses på nästa läger, eller vänta! Såhär säger vi: VI SES på nästa läger! För ni & jag ska tillbaka! ;) Ha den toppenbra, nu har jag bara 9 timmars resa kvar. Hejdå! :)

/ Jennie (Lägerchef)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar